Książki


           

       Uwielbiam czytać książki! Czasami marzę o przeszkolonym tarasie, z wygodnym fotelem i  regałami pełnymi książek, gdzie w chwilach wolnego siadałabym z kawą i czytała, czytała i czytała… W tym cudownym otoczeniu przechodziłabym  do pięknego świata literatury. Niestety jeszcze nie mam takiego miejsca więc książki czytam wszędzie gdzie się da. W autobusie, tramwaju, na ławce, na przystanku, na kanapie, na ziemi, w pociągu, w samochodzie, po prostu wszędzie! Jak zaczynam czytać odłączam się od świata zewnętrznego, nic innego może dla mnie nie istnieć tylko ja i ona moja książka. Nie wiem czy też tak macie, ale  kocham zapach bibliotek, najlepiej starych takich gdzie książki leżą już  kilkadziesiąt lat. Jak wchodzę do biblioteki mogłabym tam siedzieć godzinami. Kiedyś nawet marzyłam o pracy jako bibliotekarka, mogłabym przeczytać wszystkie książki. 

       Nie mam określonego ulubionego gatunku, w zależności od mojego nastroju sięgam po różne.  Z racji mojego zamiłowania do nauk medycznych lubię kryminały medyczne. Oprócz tego obyczajowe, czasami romansidła, poradniki, biografie, horrory. Mam tylko jedną zasadę jak przez pierwsze 20 stron książka mnie nie wciągnie to już jej nie czytam. 

Postaram się raz na jakiś czas polecić Wam wartą do przeczytania książkę. 

A Wy jakie książki najbardziej lubicie? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz

+